Wat is digitale volwassenheid? En waarom doet het ertoe?
Tech Report 2023: de belangrijkste technologietrends
Het echte potentieel van multicloud-connectiviteit benutten
Levi9 en Sintio ontwikkelen innovatieve laadoplossingen voor e-voertuigen
Optimaliseren vóór innoveren: een cruciale strategie met het einddoel voor ogen
Innovation Summit: ‘Meer falen en in rap tempo is sleutel tot succes’
Revolutioneren van stedelijke ontwikkeling met digitaal data-ecosysteem
Jeroen Scheer (Shell) meest innovatieve leider van Nederland
De vijf belangrijkste cloudconnectiviteitstrends in 2024
Klantcontact voorlopig kwestie van menselijke interactie én AI
Artificial intelligence en klantervaring
Video
Business
-
Waarde creëren met data en technologie: zoeken naar de ontbrekende schakels
Hoe je waarde creëert met technologie en data is sterk afhankelijk van de context waarin je als leider en organisatie opereert. Voor de een gaat het...
-
Hoe Lamb Weston / Meijer digitaal gezond werd
Services leader Ton Maltha van Lamb Weston / Meijer is zo’n beetje verantwoordelijk voor alles wat niet met de core business – bevroren...
-
‘Een transformatie is nooit een enkelvoudig onderwerp’
Als we onze menselijke vindingrijkheid koppelen aan de juiste technologie, kan ons dat oplossingen brengen voor de opgaven van vandaag en morgen, is...
Data & digitaal
-
Intratuin: ‘Kenmerkende dynamiek vereist juiste automatisering’
Voor een franchiseformule als Intratuin is snelheid heel belangrijk. De bijna zeventig vestigingen worden gefaciliteerd door een centraal...
-
CIO TV #41 ‘Een holistische kijk op transformatie’ met Michel Alsemgeest, Bouke Hoving, Alex Hurkmans en Michael Maas
In deze uitzending: Alex Hurkmans, CDO van Garanti BBVA, Bouke Hoving, CIO bij ING, Michel Alsemgeest, CDO & CIO LeasePlan en Michael Maas,...
-
Podcast: Focus op centraal zetten van klanten
De klant centraal zetten is een mooi doel, maar hoe zorg je ervoor dat je organisatie dat echt gaat doen? Michael Maas, VP EMEA North bij Servicenow...
Leiderschap & management
-
Mel Jacobs (ABN AMRO): ‘The digital subscription economy is all about the experience’
The value of the subscription economy is mainly in the experience. If customers or consumers want to exchange traditional ownership for use-based...
-
How to Unlock Digital Possibilities in the Era of Data
In the last decade or so, we entered an era where massive amounts of data, infrastructure and cloud computing are all coalescing into one connected...
-
“Give consumers designing power at the digital edge”
Companies must deliver superior experiences in proximity to where business happens. After all, customers and consumers are mainly located “at...